Find nye kunder med størst potentiale

Ingen marktingplan uden virksomhedsinformation. Det gælder om at vide mest muligt om de kunder, du vil i kontakt med. Hvem vil levere størst værdi? Det kan en veludrustet virksomhedsdatabase give et bud på. Det kræver en strukturering af kontaktdata, regnskabstal, ratings og en række andre parametre.

Det får du adgang til med BusinessInsight:

  • Firmaopslag i markedets stærkeste virksomhedsdatabase
  • Markedsanalyse og prioritering af de bedste emner
  • Experians unikke ABC-analyse
  • Emneprioritering – tvillingeanalyse
  • Visuel Google-Maps funktion af alle virksomheder
  • Firmasøgning blandt alle danske virksomheder
  • Stamdata på danske, norske og svenske virksomheder

Al virksomhedsinformation samlet ét sted

Med BusinessInsight organserer du let og sikkert store datamængder. Vi har samlet det hele i en online portal, hvor du udvikler og styrer din forretning, når og hvor som helst. Værktøjet er responsivt og fungerer lige godt fra pc og tablet.

Vellykket marketing rammer præcist

Vil du nå din kunde, skal du være tydelig, præcis og gerne personlig. Direct mail og onlinekampagner med relevante budskaber er afgørende i et marked, der oversvømmes af information. Både forbrugere og virksomheder i Danmark er selektive og kritiske. Men med de rette virksomhedsoplysninger og markedsdata øger du betydeligt chancerne for succes.

Her kan BusinessInsight hjælpe dig

Find de bedste kunder

Find de bedste kunder

Skab vækst og brug budgettet på kreditværdige og stærke emner

Segmentér og sælg

Segmentér og sælg

Vær rettidig og præcis. Det kræver, at du kender dit marked godt

Prioriter tid

Prioriter tid

Strukturer dine markedsdata, så du bruger tiden på det vigtigste først

Markedsdata af høj kvalitet

Experians virksomhedsdatabase bygger på data af høj kvalitet, indhentet fra officielle danske kilder. Tusindvis af interviews gennemføres årligt for at kvalitetssikre informationerne, før de lægges ind i opslags- og analysefunktioner i BusinessInsight.

Unik data og avancerede modeller

Virksomhedsinformation er en af Experians spidskompetencer. Vi sætter en ære i at levere præcis og anvendelig data, som du kan stole på og træffe beslutninger på baggrund af.

Experians unikke kunde- og markedsanalyser

  • Tvillinge analyse
  • ABC-analyse
  • Markedsanalyse 

Tvillinge-analyse – spejl dine bedste kunder

  • Identificér dine mest succesfulde kunder og find ”tvillinger”, der med stor sandsynlighed har brug for præcis dine ydelser.
  • Ved at indlæse din kundegruppe prioriterer BusinessInsight nye emner ud fra de kriterier, du har fremhævet. Tvilingerne kan være både danske, svenske og norske.
  • Du vil få et udtræk, som fremhæver de bedste emner med højst potentiale.

ABC-analyse – sammenlign dine kunder efter tre kriterier

  • ABC betyder, at du kan sammenligne op til tre kundegrupper baseret på kundeværdi, produktgruppe eller dine sælgergruppe.
  • Du indlæser din kundefil og vælger,  hvad dine kunder skal grupperes efter i relation til tre kriterier, hvorudfra dine kunder automatisk fordeler sig.
  • Du kan derefter tilføje en række forskellige kriterier, så du kan se, hvordan din kundeopdeling fordeler sig på eksempelvis antal ansatte, region eller postnummer.

Markedsanalyse – stiller skarpt på dine prioriteter

  • Markedsanalysen er baseret på en række kriterier, hvor du kan hente en predefineret rapport på samtlige kriterier - eller udvælge de kriterier, som er mest aktuelle for din virksomhed.
  • Du vil kunne ”zoome” ind på, hvorledes din kunde- eller emnegruppe fordeler sig på brancher, omsætning per branche, markedsandel samt hvor gode dine kunder eller emner er i forhold til "bedste match" relateret til den eksisterende kundegruppe.
  • Markedsanalysen giver dig et komplet overblik over såvel nye som eksisterende kunder. Analysen underbygger strategiske og taktiske beslutninger i din virksomhed.

Ring til os

Vores salgsafdeling er klar til at hjælpe dig på telefon: 87 46 58 11.

Book en gratis demo

Loading...

Ved at tilmelde dig kommunikation fra Experian modtager du vores nyeste markedsundersøgelser, nyheder og invitationer til begivenheder og webinarer. Vi vil gøre vores bedste for kun at sende materiale, som er relevant for dig.

Du kan ændre mening, når du vil, og når det passer dig.

Tag et kig på vores privatlivspolitik hvis du vil vide mere om, hvordan vi opbevarer og benytter din personlige information.

Du kan til enhver tid afmelde dig. Læs, hvordan vi håndterer dine personoplysninger her. Vi gør opmærksom på, at din henvendelse ikke må indeholde følsomme og fortrolige oplysninger som f.eks. personnummer eller lign., da transmissionen af data via denne formular ikke er krypteret.