Deltag til en inspirerende formiddag, hvor vi samler fageksperter og hjælper dig med at takle dine udfordringer på tværs af hele din kunderejse.

Vi har lyttet til tilbagemeldingerne fra vores seneste arrangementer og struktureret en dag rundt om de temaer, som står højst på agendaen hos jer, vores kunder. Dagen er inddelt i varierede sessioner for at give dig muligheden for at skræddersy din dag til dine behov, så du kun deltager i de sessioner, som passer dig. 

Dagsorden

08:30 – 09:00: Morgenmad og registrering

09:00 – 09:15: Velkomst og intro

09:15 - 10:00 | Breakout 1

  • Onboarding 
  • Customer Management
  • Collections
  • Vækst og innovation

10:00 - 10:45 | Breakout 2

  • Beskyt din forretning
  • Customer Management
  • Compliance 
  • Fra indsigt til handling

11:15 - 12:00 | Breakout 3

  • Onboarding 
  • Vækst og innovation
  • Collections
  • Fra indsigt til handling

12:00 – 12:30: Frokost og networking

Se et kort resumé af dagens sessioner nedenfor

Dagens sessioner er:

Onboarding

"Fra timer til sekunder: fremtiden for digital onboarding er her”

Denne session vil dække, hvordan du automatiserer dine kreditbeslutninger i dine onboarding-processer, og fremsætter konsistente kreditanbefalinger i realtid.

Vækst og innovation

Hvad er innovation og hvordan kan innovation drive vækst?

I denne session vil du høre eksempler på innovation, indenfor forskellige områder og hvorledes vi arbejder sammen med kunder på tværs af forskellige brancher for at skabe innovation via en datadrevet tilgang til vækst.

Fra indsigt til handling

Tænker du ofte på, hvor data kommer fra, hvordan det valideres og hvorledes dette bliver til indsigt hos dig? Kom og hør en gennemgang fra rå data til valideret data i de systemer du benytter via Experian. 

Compliance

"Implementer en effektiv compliance strategi med kunden i fokus"

Denne workshop vil give dig indsigt i vigtige regulatoriske ændringer som banker og finansielle institutioner må overvåge og adressere fremadrettet, og som sikrer at du bliver fuldt informeret om de nyeste tendenser indenfor regulatoriske temaer.

Collections

"Datadrevne beslutninger i indrivelsesprocessen"

Denne session vil afdække, hvordan du effektiviserer inkassoprocessen og maksimerer gældsinddrivelsen gennem datadrevne beslutninger. 

Customer Management

"Få det maksimale ud af dine kundeinteraktioner med data og indsigt"

Kundeadministration handler om at skabe gode kundeoplevelser, øge salg og salgsmuligheder, reducere churn og tage bedre beslutninger i hele kundeforholdet. Denne session vil handle om netop det. 

Beskyt din forretning

"Aldrig sikrere end det svageste led"

I denne session lærer du, hvordan din organisation kan komme på forkant af svindlerne, mindske risikoen for svindel og hvordan I hvilke værktøjer, der kan hjælpe jer på vej.

Tilmeld dig begivenheden her

For at tilmelde dig arrangementet skal du blot tilmelde dig via formularen nedenfor. Vælg venligst én session for hvert tidsrum. 

Loading...

Du kan til enhver tid afmelde dig. Læs, hvordan vi håndterer dine personoplysninger her. Vi gør opmærksom på, at din henvendelse ikke må indeholde følsomme og fortrolige oplysninger som f.eks. personnummer eller lign., da transmissionen af data via denne formular ikke er krypteret.