Hvad kræver det at skabe en online markedsplads for biler? Det har vi spurgt Jesper Ratza om. Han er grundlægger af Autoproff og har i mere end 10 år været på forkant med digitaliseringen inden for autobranchen. Få hans bud i denne udgave af Experian Talks.
I denne episode af Experian Talks har vi inviteret iværksætteren og grundlæggeren af Autoproff til en snak om alt fra digitalisering til iværksætteri til lederskab. Jesper Ratza giver sine bud på, hvordan succes ser ud, hvordan udfordringer gør dig klogere og stærkere, og hvordan risiko altid spiller en rolle for at skabe en god og bæredygtig forretning.
I Experian har vi en forkærlighed for digitalisering, analyse og indsigt. Det er trods alt det, vi lever af. Det er mere end rart at høre – fra en erfaren iværksætter – at netop disse tre områder spiller en vigtig og stor rolle i alle virksomheder.
Denne udgave af Experian Talks varer ca. 20 minutter. På de minutter får du et dybere indblik i, hvordan data kan og bør være en central del af alle virksomheder, og hvordan den bløde side af virksomhedsledelse – altså inspiration og motivation – også bør være en central og vigtig del af alle virksomheder.
Se med. Det er alt andet end kedeligt.