I en verden, hvor data er afgørende for dine beslutninger, skal du have det maksimale ud af i dine eksisterende data. Men hvordan kan du øge forudsigeligheden af dine matematiske modeller og på samme tid få mere ud af dine data?
Jo flere informationer du har, jo bedre er du stillet som virksomhed. Experian har udviklet en metode, der gennem machine learning identificerer variabler, som passer godt sammen og kombinerer dem i én – inden de indtastes i dine statistiske modeller. I Experian kalder vi metoden for Automatic Feature Generation, og den er udviklet af vores in-house-specialister. Vores metode giver dig:
- Bedre indsigt i dine egne data og et bedre udgangspunkt for at identificere, hvilke af dine kunder, du skal holde ekstra godt øje med
- Mulighed for at bruge de generede værdier i andre modeller og scorecards
Vil du høre mere om mulighederne for, hvordan man kan udnytte ens eksisterende data til at skabe bedre indsigt og bedre bundlinje?
Ja tak, jeg vil gerne høre mereI denne episode af Analytics Academy giver Christopher Kadow, Data Modeler hos Experian, dig en kort og præcis indflyvning til Automatic Feature Generation, så du kan få mere ud af dine eksisterende data.
”Vi har i årtier brugt matematiske modeller baseret på historiske data til at forudsige fremtiden. Men eksperter forsøger stadig at finde nye og bedre løsninger på fremtidens problemer. Ved at bruge nye og innovative metoder er det muligt for virksomheder at få mere ud af deres eksisterende data.” – Christopher Kadow, Data Modeler, Experian
Data er indsigt. Data er dit bevis. Og derfor er data afgørende for din forretning. Men dine data er kun brugbare, hvis du har styr på dine metoder og modeller – og hvordan du efterfølgende læser, forstår og bruger dataen i din dagligdag.
Vil du gerne vide mere om Automatic Feature Generation, er du altid velkommen til at kontakte os via formularen her på siden.
Vil du høre mere om mulighederne med Experian Automatic Feature Generation? Udfyld venligst formularen, så kontakter vi dig hurtigt muligt!