Hør Rasmus Stærke, Senior Vice President & Head of Collections and Fraud Strategy hos Danske Bank fortælle om samarbejdet med Experian
Hvorfor er Experian en god partner?
– Jeg synes at Experian er lette at samarbejde med, og de er især rigtige gode på de 3 forskellige områder, hvor vi arbejder meget sammen – det er blandt andet på forskellige professionelle services, hvor vi har en masse dygtige folk, som er rigtig gode at arbejde sammen med, og som hjælper os rigtig meget, siger Rasmus Stærke og fortsætter:
– Det er på data, som vi køber til at berige vores processer og så selvfølgelig også de forskellige produkter. Det er forskellige software, som for vores vedkommende er vi ved at implementere lige nu til også at hjælpe vores forretning. Så det er et godt samarbejde, og vi er meget glade.
Hvilke forventninger har i til en samarbejdspartner?
– Vi har den forventning, at Experian bliver ved med at tilføre værdi til vores forretning gennem deres forskellige services og viden. Viden, som vi ikke nødvendigvis har i huset selv, og som er med til at videreudvikle os. Og det er både på professionelle services, men også på data og på software, som hjælper os med at gøre vores job lettere og bedre.
– Det er vigtigt for os, at vi har det her partnerskab. Det er “give and take”. Det vigtigste er, at det er et ”trustet” forhold, hvor vi netop har det her tætte samarbejde. Vi kender hinanden, vi ved hvad hinanden er gode til og måske knap så gode til. Så det er virkelig noget, vi får stor værdi ud af.
– Experian lever op til de vores krav og forventninger ved netop at indgå i denne her partnerskabsånd og ved netop at bringe værdi der er tydelige for os som kunde – vi kan mærke, at vi får en tydelig værdiforøgelse gennem de forskellige tiltag. Så det er ret tydeligt for os, og det er også derfor, vi har et samarbejde og partnerskab, som har varet i mange år og nok også kommer til at vare i mange år ud i fremtiden.